Використання особистого кабінету абонентами мережі Луміна

Якщо ви не знайшли відповіді на своє запитання вище, будь ласка, прочитайте інші питання та відповіді. Найбільш ймовірно ви знайдете відповідь на цій сторінці. Для пошуку по сторінці натисніть CTRL+F або скористайтесь пошуковою формою зліва.

Інші питання:

  1. У мене статична IP-адреса, чому я не можу отримати віддалений доступ по ньому?

    Якщо в налаштуваннях мережевих параметрів у вас вказано IP-адресу виду 172.18.*.* - це приватна IP-адреса, до якої віддалений доступ неможливий.

    Для організації віддаленого доступу до відеонагляду, FTP-серверу або подібним сервісам вам необхідно отримати публічну (зовнішню) IP-адресу.

  2. Мені необхідний віддалений доступ до своїх пристроїв, що для цього потрібно?

    Для використання віддаленого доступу вам знадобиться публічна (зовнішня) IP-адреса.

    Надання зовнішньої IP-адреси є додатковою послугою вартістю 60 грн/міс додатково до вартості абонентської плати вашого тарифного плану.

    Для отримання зовнішньої IP-адреси вам необхідно написати заяву по елеронній пошті за адресою support@lumina.net.ua. Обов'язково вказуйте ваш номер договору в листі.

    У відповідь на вашого листа ви отримаєте нові мережеві параметри які необхідно буде внести в налаштування вашого обладнання (роутера або комп'ютера).

  3. Мені більше не потрібна зовнішня IP-адреса, як я можу відмовитись від її використання?

    Для відмови від надання зовнішньої IP-адреси вам необхідно написати заяву по електронній пошті за адресою support@lumina.net.ua. Обов'язково вказуйте ваш номер договору в листі.

    У відповідь на вашого листа ви отримаєте нові мережеві параметри які необхідно буде внести в налаштування вашого обладнання (роутера або комп'ютера).

  4. Було проведено оплату, як швидко кошти буде зараховано на мій особистий рахунок?

    В залежності від способу оплати, яким ви скористались, кошти на ваш особистий рахунок буде зараховано протягом 30 секунд або декількох банківських днів.

    Способи оплати з миттєвим зарахуванням коштів на особистий рахунок:

    1. Оплата з особистого кабінету банківською картою
    2. Оплата в терміналах самообслуговування (окрім терміналів ОщадБанк)

    Способи оплати с зарахуванням коштів на особистий рахунок протягом декількох банківських днів:

    1. Оплата через Приват24 - зарахування коштів проводиться на наступний банківський день. Зверніть увагу: якщо ви провели оплату в п'ятницю, кошти буде зараховано на ваш особистий рахунок тільки в понеділок.
    2. Оплата іншими платіжними системами за реквізитами (зокрема iPay) - зарахування коштів проводиться на наступний банківський день.
    3. Оплата у відділенні ОщадБанку або Укрпошти - зарахування коштів проводиться не менш ніж через 3-5 банківських днів з моменту полати.
  5. Чи є прив'язка до MAC-адресу пристрою?

    Ні, прив'язка до MAC-адресу пристрою не проводиться, незалежно від того що це за пристрій. Доступ надається на основі мережевих параметрів, що вказані в п. 3 Додатку №1 до Договору

  6. Мені потрібно налаштувати роутер, як це зробити?

    Ви можете провести налаштування роутера самостійно, скориставшись Інструкцією з налаштування роутерів.

    Ми можемо провести налаштування роутера у нас в офісі. Знадобиться сам роутер та його блок живлення.

    Ви можете оформити заявку на виїзд нашого спеціаліста для налаштування роутера. Вартість такої послуги для м. Вишгород складає 120 грн., а для населених пунктів Вишгородського району - 150 грн.

  7. У мене немає договору, а тільки Додаток №1, як мені отримати свій екземпляр договору?

    Починаючи з 10.05.2017, ми надаємо послуги фізичним особам на підставі публічного договору-оферти. Ознайомитись з текстом договору ви можете за цим посиланням: Публічний договір ТОВ "Луміна"

    Якщо вам неодмінно потрібно мати копію договору на ваше ім'я з печаткою, ви можете звернутись в абонентський відділ у нас в офісі за адресою: м. Вишгород, вул. Симоненка 4В, офіс 1005.

  8. Я не знайшов тут відповіді на своє запитання

    Будь ласка, зверніться з вашим запитанням по електронній пошті за адресою: support@lumina.net.ua або за телефоном: +380504184088